نمایندگی ساعت مچی نیوی فورس Naviforce

گالری ثانیه ها مفتخر است اعلام نماید که نمایندگی ساعت مچی نیوی فورس را در ایران دارد و میتوانید با خیالی راحت این محصول را از فروشگاه ثانیه ها خردیاری نمایید

ساعت مچی نیوی فورس با ضمانت نامه و گارنتی معتبر برای شما در هر نقطه از ایران که باشید ارسال خواهد شد

برند ساعت نیوی فورس (Naviforce) یکی از برندهای محبوب و جوان پسند در بین ساعت دوستان دنیاست.

تاریخچه برند نیوی فورس

خیلی از ساعت دوستان (به خصوص جوانان) در هنگام خرید ساعت های نیوی فورس این سوال برایشان پیش می آید که برند Naviforce ساخت کجاست؟ برند ساعت مچی نیوی فورس به طور رسمی کار خود را در سال ۲۰۱۲ در شهر گوانگجو چین آغاز کرد.

داستان این برند از مردی به نام آقای یانگ شروع می شود. این کارآفرین متولد سال ۱۹۸۰  وقتی که دانشجو بود وقتش را بیشتر با سربازها در اردوگاه ها می گذراند و همین موضوع تاثیر زیادی در نگرش او به دنیای اطرافش داشت. او احترام فوق العاده ای برای ارتش و کلا نیروهای نظامی قائل بود. این نوع نگرش و حس کارآفرینی او در نهایت او را به سمت آرزوهای شغلی اش به عنوان ساعت ساز سوق داد و در نهایت برند نیوی فورس شکل گرفت. آقای یانگ دوست داشت که همیشه وقتی صحبت از طراحی و استایل می شد، کار متفاوت و خاصی انجام دهد. اسم Naviforce هم همینطوری از هوا نیامده است، او همیشه تکاوران ارتش را می ستود و هدفش این بود که برندی خلق کند که روزی به عنوان تکاور ارتش (به همان اندازه زبده و ماهر) در صنعت ساعت سازی مطرح شود. (Naviforce از ترکیب دو کلمه Navy به معنای دریایی و Force به معنای نیرو آمده است)

شعار و هدف نیوی فورس چیست؟

هر برند شعار و روح خود را دارد. شعار “شخصیتی پیشرو، پروازی آزادانه” روح برند نیوی فورس است.

Guangzhou Naviforce Watch Co., Ltd به عنوان شرکت رسمی برند تجاری Naviforce در دنیا شناخته می شود. هدف این شرکت این است که هر ساعت آنها با توجه به ظاهر محصول به روح برندشان متصل باشد.

هر ساعت نیوی فورس در هر مرحله ای از فرایند ساخت با بالاترین کیفیت مواجه است، از انتخاب متریال و آلیاژهای ساعت گرفته تا چیدمان قطعات داخلی ساعت. کارخانه Naviforce دارای استاندارد ISO 9001 ورژن ۲۰۱۵ است (تصویر گواهینامه). کیفیت عملکرد سیستم این برند بر روی کیفیت ساعت های تولیدی شان هم مسلما تاثیرگذار است.

SGS Standard 216x300 - نمایندگی ساعت مچی نیوی فورس ISO 9001 210x300 - نمایندگی ساعت مچی نیوی فورس Certificate of Conformity 217x300 - نمایندگی ساعت مچی نیوی فورس Alibaba supplier 221x300 - نمایندگی ساعت مچی نیوی فورس

عبارت “For dream” که در پشت هر ساعت مچی آنها حک شده است، نمادی از این است که هدف اصلی برای ساخت این برند رویا و آرزوست. این رویاست که به هر کارمند نیوی فورس این روحیه را می دهد که دقیق ترین کار خود را برای هر ساعت اختصاص دهد. همچنین این رویا به بهترین محصولاتی برمی گردد که احتمالا آرزوی داشتن شما هم هست.

for dream - نمایندگی ساعت مچی نیوی فورس

با روحیه کار دسته جمعی و پیشرفت روزانه کارخانه و برند Naviforce، ساعت های این شرکت پس از گذشت ۸ سال تا به امروز مشتریان بی شماری در سطح جهانی به خود جذب کرده است.

این برند در طی همین چندسال ظهورش، سلیقه های موردنظر خود را به بازار تزریق کرده و همانطور که از روح برندش پیداست، توانسته برای آرزوها و اهدافش آزادانه پرواز کند.